Het is weer gelukt! De 4e internationale, volledig Engelstalige editie van Lifestyle Almere is vanaf deze week te lezen op meer dan 450 leeslocaties. Het thema: Sense of Belonging. Wow!
Een uitgave van, voor en door bedrijven, overheden en stakeholders uit Almere en de regio. Gericht op internationale bezoekers, expats, handelsdelegaties en internationale bedrijven.
Ons covermodel, Rodrigo Soto Escamilla, vertelt hoe hij vluchtte uit Chili, terecht kwam in het land van de koeien en er zijn business startte. Natuurlijk lees je in deze editie veel meer verhalen over mensen en bedrijven die zich thuis voelen in New Land. Wil je deze editie nu al doorbladeren? Dat kan hieronder.
In 2015 bedachten we het concept voor de Internationale Editie. Een volledig Engelstalige editie met een meer zakelijke aanpak en vormgeving. En, meer gericht op de provincie / New Land, ondanks de ongewijzigde naam.
‘Wie kiest voor groen en ruimte (binnen de MRA) kiest voor New Land’. ‘Be good and let others tell it’ was en is nog steeds de gedachte.
Geniet van onze stad!